خبرسازی داور جنجالی به یک دلیل غیرفوتبالی!

خبرسازی داور جنجالی به یک دلیل غیرفوتبالی!

پايگاه خبری فوتبالی- محسن قهرمانی داور بازنشسته فوتبال، حالا به یک دلیل غیرفوتبالی خبرساز شده است.

به گزارش فوتبالی، محسن قهرمانی یکی از سرشناس‌ترین و البته جنجالی‌ترین داوران فوتبال ایران در چند سال اخیر بوده که قضاوت‌های جنجالی، کم نداشته است.

دلیل خبرسازی جدید او، اما ربطی به فوتبال ندارد بلکه از این به بعد قهرمانی به عنوان سرپرست هیات راگبی استان خراسان رضوی شناخته خواهد شد.

او در گفت و گویی که با سایت آنا داشته درباره این موضوع گفته است: من با ورزش راگبی بیگانه نیستم و ۵ سال رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان خراسان رضوی بودم که راگبی هم یکی از رشته‌های ورزشی بود که به عنوان انجمن زیر نظر فدراسیون انجمن‌های ورزشی کار می کرد و طبیعتاً تمامی اشخاصی که در انجمن راگبی استان خراسان رضوی حضور داشتند با من در ارتباط بودند.

قهرمانی درباره پست جدیدش هم اینگونه توضیح داده است: من تمامی تیم‌های راگبی استان خراسان رضوی را می‌شناسم و در آن ۵ سال که رئیس انجمن‌های ورزشی بودم مقام‌های برتر کشوری را به دست می‌آوردند. اسفند سال گذشته محمد علیپور رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی از من خواست تا سرپرست هیئت راگبی استان خراسان رضوی شوم و از آنجایی که رفاقت خوبی با میرمهدی حسینی سرپرست فدراسیون راگبی دارم روی این پیشنهاد فکر کردم ولی به دلیل مشغله کاری و امور شخصی تا دیروز نتوانستم قبول مسئولیت کنم.

1999