اعلام رسمی باشگاه استقلال؛ حداقل قرارداد با رایتل: 90 میلیارد تومان

اعلام رسمی باشگاه استقلال؛ حداقل قرارداد با رایتل: 90 میلیارد تومان

پایگاه خبری فوتبالی– باشگاه استقلال در سامانه کدال، جزییات قرارداد با رایتل را منتشر کرد.

به گزارش فوتبالی، در نامه مدیرعامل استقلال به دقیقی برای مبلغ قرارداد ذکر نشده است چون مشارکت و استقبال هواداران استقلال می‌تواند روی مبلغ تاثیر بگذارد. اما حداقل رقم قرارداد 90 میلیارد تومان اعلام شده است.

باشگاه استقلال روز اول مهرماه (17 روز پیش) به طور رسمی اعلام کرد که با شرکت «رایتل» قرارداد اسپانسرینگ امضا کرده است. در خبری که سایت رسمی باشگاه استقلال منتشر کرد قید شده بود که این قرارداد 3 ساله است.

در خبری که آن روز باشگاه استقلال منتشر کرد خبری از رقم قرارداد نبود. به همین دلیل گمانه‌زنی‌ها در این باره شروع شد. برخی منابع خبری رقم 150 میلیارد تومان را اعلام کردند و برخی دیگر مدعی شدند رقمی که روی آن توافق شده 120 میلیارد تومان برای این فصل است.

اما امروز باشگاه استقلال طی نامه‌ای رسمی رقم قراردادش را شرکت رایتل را اعلام کرد. در این نامه مبلغ قرارداد 90 میلیارد تومان ذکر شده است. البته نکته این است که این مبلغ، کفِ رقمی است که رایتل باید برای این فصل به باشگاه استقلال بدهد.

در این نامه آمده است که رقم سقف قرارداد و درآمد استقلال مشخص نشده است و این مبلغ بستگی به استقبال هواداران استقلال از خدمات شرکت رایتل دارد اما این شرکت باید حداقل 90 میلیارد تومان در این فصل به استقلال پرداخت کند.

استقلال تا هفته چهارم لیگ برتر اسپانسر دیگری داشت اما از پنجمین بازی‌اش که مقابل مس رفسنجان برگزار شد با پیراهن‌هایی که نشان رایتل روی آن‌ها حک شده بود به زمین رفت.

1359