ماجرای میزبانی استقلال در مشهد؛ فدراسیون و هیات فوتبال خراسان موافق، اداره کل تربیت بدنی استان مخالف!

ماجرای میزبانی استقلال در مشهد؛ فدراسیون و هیات فوتبال خراسان موافق، اداره کل تربیت بدنی استان مخالف!

پایگاه خبری فوتبالی – علی خطیر در برنامه شبهای فوتبالی از یک خبر مهم پرده برداشت.

به گزارش فوتبالی، او گفت که استقلال قرار است در بازی‌های آینده و در صورت موافقت در مشهد از رقبایش میزبانی کند و در این باره هم لحن خیلی امیدوارانه‌ای داشت.

کیفیت بد زمین چمن تبدیل به یک معضل جدی برای تیم‌های استقلال و پرسپولیس شده است. کار ترمیم چمن هم زمان‌بر است و به این زودی‌ها حل نمی‌شود. برای همین هم سهیل مهدی رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ به این دو باشگاه پیشنهاد داده است تا بازی‌های خانگی‌شان را در یک ورزشگاه دیگر برگزار کنند.

از آنجا که در تهران ورزشگاه مناسبی که پذیرای هواداران پرتعداد این دو تیم باشد وجود ندارد، باشگاه استقلال به فکر برگزاری مسابقات خانگی‌اش در مشهد و ورزشگاه امام رضا (ع) افتاده است.

این مساله‌ای است که شب گذشته توسط علی خطیر مدیر عامل باشگاه استقلال در برنامه  شب‌های فوتبالی اعلام شد. خطیر گفت: «قرار شد که ما بازی‌های‌مان را به ورزشگاه دیگری منتقل کنیم که ما تقاضا داده‌ایم که دیدارهایمان در مشهد و در جوار حرم امام رضا (ع) برگزار شود. ان‌شاءالله در مشهد میزبان حریفان باشیم

لحن خطیر خیلی مثبت به نظر می‌رسید و انگار او خیلی امیدوار بود که این اتفاق بیفتد اما امروز صبح مصاحبه‌ای از قول یکی از مسئولان ورزشی استان خراسان رضوی منتشد شده که نشان می‌دهد اداره ورزش و جوانان استان خراسان، موافق این ماجرا نیست.

علیرضا تاج‌فیروز، مدیر کل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی در این باره گفته است: «ورزشگاه امام رضا به چند جهت اصلی، نمی‌تواند میزبان بازی‌های استقلال باشد. زیرا در مرکز شهر قرار دارد و آنجا در زمان برگزاری بازی اوج ترافیک است و حداقل نصف روز بار ترافیکی زیادی را به وجود می‌آورد و این باعث گله‌مندی عامه مردم خواهد شد. باید قبول کنیم این ورزشگاه ظرفیت برگزاری بازی‌های بزرگ را ندارد و بعید می‌دانم مدیران شورای تامین استان با این موضوع موافقت کنند

البته شنیده شده فدراسیون فوتبال ایران و همچنین هیات فوتبال خراسان رضوی با میزبانی مشهد از استقلال موافق هستند ولی اداره کل تربیت بدنی استان خراسان رضوی با میزبانی استقلال موافق نیست.

1359