عکس؛ چهره شاد امباپه در آخرین تمرین فرانسه پیش از رویارویی با هلند

عکس؛ چهره شاد امباپه در آخرین تمرین فرانسه پیش از رویارویی با هلند

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی فرانسه قرار است جمعه 21 مهر ماه از ساعت 22:15 به وقت ایران در هفته هفتم از رقابت های انتخابی یورو 2024 به مصاف تیم ملی هلند برود و یک بازی جذاب و حساس را برگزار کند.

به گزارش فوتبالی ، آخرین تمرین تیم ملی فرانسه پیش از رویارویی با تیم ملی هلند برگزار شد و شاگردان دیدیه دشان خودشان را برای رویارویی با هلندی ها آماده کردند. ستاره اصلی تیم ملی فرانسه بدون تردید کیلیان امباپه است.

کیلیان امباپه در این تمرین تیم ملی فرانسه روحیه ای بالا داشت و با چهره ای شاداب تمرین می کرد. امباپه در پی اس جی حرف و حدیث های زیادی را اطراف خود دارد چرا که در حال حاضر در سال آخر قراردادش با تیم پاریسی است و باید دید که او در نهایت قراردادش را با پی اس جی تمدید خواهد کرد یا این که می خواهد به تیم دیگری مثلا رئال مادرید برود.

امباپه محبوبیت زیادی در میان فرانسوی ها دارد چرا که او یک بار با تیم ملی فرانسه در سال 2018 قهرمان جام جهانی شده است و در سال 2022 هم در فینال جام جهانی هت تریک کرد و فرانسه را تا یک قدمی قهرمانی پیش برد اما در نهایت فرانسوی ها در ضربات پنالتی به تیم ملی آرژانتین باختند.

1470