رکورد تاریخی دروازه‌بان آرژانتین؛ پس از امباپه دیگر کسی به او گل نزده!

رکورد تاریخی دروازه‌بان آرژانتین؛ پس از امباپه دیگر کسی به او گل نزده!

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی آرژانتین در بازی خود در چهارچوب رقابت های انتخابی جام جهانی 2026 در منطقه آمریکای جنوبی به مصاف تیم ملی پاراگوئه رفت و در نهایت این بازی با پیروزی یک بر صفر آرژانتینی ها به پایان رسید و یاران لیونل مسی در این دیدار هر سه امتیاز را به دست آوردند.

به گزارش فوتبالی ، نکته ویژه ای که در این بازی وجود دارد، کلین شیت کردن دوباره امیلیانو مارتینز بود. امیلیانو مارتینز که به دیبو مشهور است، در این بازی باز هم گل نخورد و دروازه اش را بسته نگه داشت. او اکنون 622 دقیقه است که در تیم ملی آرژانتین گل نمی خورد و موفق می شود که دروازه اش را بسته نگه دارد. این قضیه یک رکورد تاریخی برای تیم ملی آرژانتین است چرا که تاکنون هیچ دروازه بانی به اندازه دیبو مارتینز نتوانسته است دروازه اش را بسته نگه دارد.

آخرین باری که امیلیانو مارتینز در تیم ملی آرژانتین گل خورد، به حدود 10 ماه قبل بر می گردد؛ جایی که در فینال جام جهانی، کیلیان امباپه موفق شد از روی نقطه پنالتی گل سوم فرانسه را به ثمر برساند و دروازه تیم ملی آرژانتین را باز کند. امیلیانو مارتینز که بهترین دروازه بان جام جهانی 2022 قطر هم شد، پس از آن گل دیگر گلی در جمع آرژانتینی ها نخورده است.

1470