واکنش سرمربی اسکاتلند به مصدومیت ستاره لیورپول

واکنش سرمربی اسکاتلند به مصدومیت ستاره لیورپول

پایگاه خبری فوتبالی – استیو کلارک، سرمربی تیم مل اسکاتلند، تایید کرد که اندی رابرتسون، مدافع چپ لیورپول، در طول بازی با اسپانیا، از ناحیه شانه دچار مصدومیت شده است.

به گزارش فوتبالی، رابرتسون پس از زمین خوردن پیش از پایان نیمه اول این بازی، دچار درد شدیدی شد و در حالی زمین را ترک کرد که از پیراهن خود به عنوان یک بند موقت برای محافظت از بازوی خود استفاده می‌کرد. این مدافع چپ حالا به لیورپول باز خواهد گشت تا بررسی‌های بیشتری بر روی او انجام شود. 

کلارک که از شدت مصدومیت رابرتسون مطمئن نیست در اینباره گفت:" بیرون کشیدن او تصمیمی فوری بود، او به باشگاهش باز خواهد گشت و مورد بررسی قرار خواهد گرفت. قطعا به شانه او آسیب وارد شده است. ما نگاهی به آن خواهیم انداخت اما قطعا به باشگاهش باز خواهد گشت. ما کیران تیرنی را در آن پست از دست دادیم و حالا اندی نیز دچار مصدومیت شانه شده است. خواهیم دید که شدت آن به چه میزان است و چطور پیش می‌رود. امیدواریم که برای حضور در تیمش به زودی سلامت خود را به دست بیاورد و برای کمک به ما در ماه نوامبر نیز آماده باشد."

به نظر می‌رسد که یورگن کلوپ و تیمش، اولین قربانی بازی‌های ملی شده اند، البته باید منتظر جواب آزمایش‌های کامل و مشخص شدن کامل شدت مصدومیت رابرتسون باشیم.

2102