اهداف بعدی ستاره منچسترسیتی: از برابری با افتخار خاص آرسنال تا قهرمانی با تیم ملی انگلیس

اهداف بعدی ستاره منچسترسیتی: از برابری با افتخار خاص آرسنال تا قهرمانی با تیم ملی انگلیس

پایگاه خبری فوتبالی – جک گریلیش، ستاره منچستر سیتی، اقرار کرد که تکرار قهرمانی بدون شکست تیم آرسنال، در شروع فصل جدید بعنوان یکی از اهداف تیمش بوده است.

به گزارش فوتبالی، تیم قدرتمندی که پپ گواردیولا ساخته بود، فصل گذشته با شکستن رکورد ناکامی‌هایش در لیگ قهرمانان و قهرمانی در این رقابت‌ها، موفق شد تا با کسب سه گانه، جام‌های مهمی را به نام خود ثبت کند. سیتیزن‌ها در فصل جدید با خریدهایی مانند یوشکو گواردیول، جرمی دوکو، متئو کواچیچ و متئوس نونس، تیم قدرتمند خود را تقویت کردند. 

گواردیولا از زمان پیوستن خودش به تیم آبی پوش شهر منچستر، تمام جام‌های ممکن را مال خود کرده است اما جک گریلیش اقرار کرد که خود او، این چشم انداز را در سر داشته تا تیمش یک فصل را بدون شکست در لیگ جزیره سپری کند. این رویا پس از برد پیاپی این تیم در شروع فصل جدید، به نظر می‌توانست قابل دستیابی باشد  اما این روند خوب با شکست مقابل ولورهمپتون در هفته گذشته و آرسنال در این هفته، متوقف شد.

گریلیش درباره سخت بودن تعیین اهداف جدید و انگیزه دادن به خود برای فصلی جدید گفت:" نمی‌‌خواهم که این حرفم عجیب به نظر بیاید اما بعید است زیرا وقتی موفق به کسب سه گانه که افتخار بسیار بزرگی است می‌شوید، باید بپرسید که چه چیزی با ارزش تر از این است؟ قطعا افتخاری در سطح بین المللی، با ارزش تر خواهد بود اما بعد از آن حتی در سطح باشگاهی به این فکر می‌کنید که چه چیزی با ارزش‌تر از این خواهد بود؟ شاید قهرمانی در 4 جام داخلی، اما در فصل پیش موفق به انجام اینکار نشدیم. شما احتمالا به قهرمانی بدون شکست در یک فصل فکر خواهید کرد اما ما شکست خوردیم، تکرار کاری که فصل پیش انجام دادیم، باو نکردنی خواهد بود و کسب افتخاری در سطح بین المللی با این گروه از بازیکنان، فوق‌العاده خواهد بود. بعد از فصلی که با سیتی داشتم و فصلی باور نکردنی بود، یکی از بهترین دوران حرفه فوتبالی من بود، به ویژه نیم فصل دوم فصل، زمانی که خیلی بیشتر بازی کردم و با اعتماد بنفس بیشتری بودم. حالا فکر می‌کنم که ما در تیم ملی انگلیس، تیم بسیار خوبی داریم و یک سرمربی فوق‌العاده، ما را راهنمایی می‌کند. ما دو بار به کسب افتخار نزدیک شدیم و حس می‌کنم که داریم بهتر و قوی تر می‌شویم. شما به بازیکنان تیم ما نگاه می‌کنید و بازیکنان زیادی می‌بینید که می‌تواند در هر تیمی در جهان یا هر تیم ملی دیگری، بازی کنند. قهرمانی با انگلیس، آرزوی بعدی در لیست خواهد بود."

2102