ادعای عجیب هالند: کم کم دارم از شنیدن نام خودم خسته می‌شوم

ادعای عجیب هالند: کم کم دارم از شنیدن نام خودم خسته می‌شوم

پایگاه خبری فوتبالی – ارلینگ هالند، ستاره نروژی منچستر سیتی، اقرار کرد که در حال تقلا برای مقابله با توجه فزاینده ای که در چند سال گذشته متوجه او بوده، است.

به گزارش فوتبالی، هالند پس از ترک سالزبورگ و فوتبال اتریش در سال 2020، دچار پیشرفتی چشمگیر شد و به همراه دورتموند، به درخشش خود اینبار در بوندسلیگا ادامه داد. او پس از این تیم آلمانی، در منچستر سیتی به رکورد شکنی و کسب جام‌ها دست پیدا کرد و در بستر لیگ جزیره و لیگ قهرمانان اروپا به درخشش بیشتر خود ادامه داد.

حالا هالند که به یکی از بزرگترین نام‌های دنیای فوتبال شده است، پس از پیروزی 0-4 نروژ مقابل قبرس، توجهات بسیاری را به خود جلب کرده است. او با دو گل خود در این بازی، رکورد خود در تیم ملی کشورش را به 27 گل در 27 بازی افزایش داد.

نیروهای امنیتی پس از بازی مجبور شدند برای حفاظت از هالند در برابر خیل عظیم هواداران مشتاق بعد بازی، به زمین بیایند و هالند نیز پس از این بازی گفت:" البته، من بسیار از حمایت مردم سپاسگذارم. این چیزی بود که من در کودکی خواهان آن بودم، پس اینطور نیست که از آن شکایت بکنم. کم کم دارم مقداری از شنیدن نام خودم خسته می‌شوم اما روال کار اینطور است و کار زیادی از دست من بر نمی‌آید."

2102