اعلام لیست پردرآمدترین بازیکن دنیا؛ اختلاف زیاد رونالدو با مسی

اعلام لیست پردرآمدترین بازیکن دنیا؛ اختلاف زیاد رونالدو با مسی

پایگاه خبری فوتبالی - نشریه فوربز لیستی از پردرآمدترین بازیکنان فوتبال دنیا را اعلام کرد که لیگ عربستان حسابی این لیست را قرق کرده است.

به گزارش فوتبالی، کریستیانو با احتساب دستمزدش در النصر و درآمدش از تبلیغات در حال حاضر با درآمد سالانه 260 میلیون دلار، پردرآمدترین فوتبالیست دنیا به شمار می رود. لیونل مسی با احتساب حقوقش در اینتر میامی و مسائل تبلیغاتی با درآمد سالانه 135 میلیون دلار در رتبه دوم قرار گرفته است. نیمار از الهلال با درآمد سالانه 112 میلیون دلار سوم است و کیلیان امباپه در پی اس جی نیز با درآمد سالانه 110 میلیون دلار در رتبه چهارم جای گرفته است. کریم بنزما از الاتحاد سومین ستاره لیگ عربستان است که در این رده بندی حضور دارد و با درآمد سالانه 106 میلیون دلار باشگاه صد میلیونی ها را تکمیل می کند.

هالند از منچسترسیتی با 58، محمد صلاح از لیورپول با 53، سادیو مانه از النصر با 52 ، دی بروینه از منچسترسیتی با 39، هری کین از بایرن مونیخ با 36، لواندوفسکی از بارسلونا با 34 میلیون دلار درآمد سالانه در رده های بعدی قرار دارند.

در حقیقت چهار تا از یازده نفر پردرآمد در لیگ عربستان حضور دارند، سه نفر در لیگ انگلیس و یک نفر هم در لیگ های فرانسه، آمریکا، اسپانیا و آلمان.

4125