دروازه‌بان پراشتباه منچستریونایتد در مسیر جدایی؟

دروازه‌بان پراشتباه منچستریونایتد در مسیر جدایی؟

پایگاه خبری فوتبالی - آندره اونانا دروازه بان کامرونی منچستریونایتد که شروع فصل بسیار ضعیفی داشته، شاید به باشگاه سابقش برگردد.

به گزارش فوتبالی، منچستریونایتد برای خرید این بازیکن از اینتر در ماه ژولای مبلغ 47.2 میلیون پوند هزینه کرد. این بازیکن پس از درخشش در اینتر و رسیدن به فینال لیگ قهرمانان اروپا راهی اولدترافورد شد. تن هاگ شخصا اصرار ویژه ای به خرید اونانا داشت و احساس می کرد که این بازیکن می تواند به بازیسازی از عقب کمک کند و جانشین مناسبی برای دخیا باشد اما این دروازه بان 27 ساله شروع فصل بسیار ضعیفی داشته است. 

اشتباهات پرشمار اونانا و عملکرد ضعیف وی باعث شده تا یونایتد هم شروع فصل ناموفقی داشته باشد.  برخی تصور می کنند که این بازیکن به زودی نیمکت نشین خواهد شد و جای خود را به باییندیر دروازه بان ترکیه ای خواهد داد. 

حالا گاتزتا دلوا اسپورت گزارش داده است که درها به روی بازگشت اونانا به اینتر باز شده است. در حقیقت جوزپه ماروتا مدیر ورزشی نراتزوری ها اخیرا در مصاحبه ای احتمال بازگشت دروازه بان کامرونی را رد نکرده و درها را به روی او باز گذاشته است. به نظر می رسد که این دروازه بان باید در هفته های آینده تلاش کند تا به خوشد بیاید چرا که در این صورت جایگاهش در یونایتد را از دست می دهد.

4125