بازیکن سابق لیورپول راهی لیگ دسته پنجم انگلیس شد!

بازیکن سابق لیورپول راهی لیگ دسته پنجم انگلیس شد!

پایگاه خبری فوتبالی - جردن ایب وینگر سابق باشگاه هایی نظیر لیورپول و بورنموث به باشگاه ابسفیلت یونایتد در لیگ دسته پنجم انگلیس ملحق شد!

به گزارش فوتبالی، جردن ایب پس از جدایی از باشگاه آدانا اسپور در ترکیه در سال 2022 ، در سن 27 سالگی تصمیم گرفت که به باشگاه ابسفیلت یونایتد در لیگ دسته پنجم لیگ انگلیس ملحق شود آن هم در حالی که بیش از یک سال است که از فوتبال دورمانده است. این باشاه در حال حاضر در رتبه شانزدهم در لیگ دسته پنجم انگلیس حضور دارد. آنها سال گذشته از لیگ دسته ششم به یک دسته بالاتر صعود کردند. 

جردن در مورد این تصمیم خود گفت :" فقط می خواستم که به این جا برگردم و نشان بدهم که می توانم دوباره فوتبال بازی کنم. سخت تلاش کردم و تمام تمرکزم را روی فوتبال گذاشته و اعتقاد دارم که می توانم توانایی هایم را درون زمین ارائه بدهم. حالا به جایی برگشتم که عاشق آن هستم و خیلی خوشحال هستم و امیدوارم که بتوانم سالم و آماده باشم تا بتوانم از فرصتم استفاده کنم. باشگاه ابسفیلت به من کمک کرد تا بتوانم که آماده باشم و حالا سعی می کنم که از فرصتم استفاده کنم."

ایب 27 ساله  هنوز سالهای زیادی برای زنده کردن دوران فوتبالش دارد. او در هجده ماه اخیر به ریکاوری از مصدومیت شکستگی زانوی خود پرداخته بود و با مشکلاتی در زمینه افسردگی دست و پنجه نرم کرده بود. او در سال 2016 با پانزده میلیون پوند از لیورپول به بورنموث پیوست و به گران ترین بازیکن تاریخ این باشگاه تبدیل شد اما در ماه های اخیر  با سیاه ترین نقطه  فوتبال مواجه شده بود.

4125