رایان گراونبرخ و رضایت از انتخاب لیورپول

رایان گراونبرخ و رضایت از انتخاب لیورپول

  1. پایگاه خبری فوتبالی- رایان گراونبرخ هافبک جدید باشگاه لیورپول در مورد دوران حضور خود در این تیم به گفتگو با شایت باشگاه پرداخت.

    به گزارش فوتبالی ، این هافبک ملی پوش هلندی در خصوص حضور در لیگ برتر انگلیس و تیم لیورپول گفت:" من شخصا با مربی صحبت کردم و صحبت با کلوپ به من حس خوبی داد. او گفت که من را برای تیم نیاز دارد و برنامه هایش را توضیح داد و همه جزئیات را به دقت شرح داد. پس از آن صحبت، گرفتن تصمیم نهایی کار سختی نبود."

    هافبک هلندی در مورد زبان انگلیسی و لهجه خاص منطقه مرسی ساید اضافه کرد: " وقتی که مردم آن منطقه صحبت می‌کنند باید کمی صبر کنم و فکر کنم تا متوجه شوم. فکر می‌کنم چند هفته ای زمان لازم است تا به آن عادت کنم و البته مشکل خاصی نیست."

    وی درباره عملکرد هم تیمی ها خود هم افزود: " دومینیک سوبوسلای بی نظیر بازی می کند. قدرت شوتزنی او فوق العاده است. گاها بعد از تمرین با هم شوت می‌زنیم و اینگونه است که اگر او سه شوت بزند، قطعا هر سه گل می‌شود. این آمار دیوانه وار است."

    وی در مورد ستاره های سابق مورد علاقه خود در لیورپول گفت : "قطعا استیون جرارد‌ و همچنین سادیو مانه که در بایرن مونیخ هم با او هم بازی بودم."

    ۱۰۰۹