عکس یادگاری بچه‌های ژکو و پیانیچ با رونالدو

عکس یادگاری بچه‌های ژکو و پیانیچ با رونالدو

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی پرتغال قرار است فردا شب (دوشنبه) از ساعت 22:15 به وقت ایران در هفته هشتم از رقابت های مقدماتی یورو 2024 به مصاف تیم ملی بوسنی برود.

به گزارش فوتبالی ، در این بازی تیم ملی پرتغال میهمان است و تیم ملی بوسنی میزبان این دیدار خواهد بود و باید دید که اوضاع برای کریستیانو رونالدو و یارانش به چه شکل پیش خواهد رفت. البته تیم ملی پرتغال صعود خود را به رقابت های یورو 2024 قطعی کرده است و دیگر با خیال راحت می تواند بقیه بازی های خودش را سپری کند.

آخرین جلسه تمرینی تیم ملی پرتغال پیش از بازی مقابل تیم ملی بوسنی برگزار شد. یکی از نکات جالبی که وجود داشت این بود که پسر های میرالم پیانیچ و ادین ژکو که دو بازیکن تیم ملی بوسنی هستند، در کنار زمین حضور پیدا کردند و در نهایت با کریستیانو رونالدو عکس یادگاری گرفتند.

میرالم پیانیچ در یوونتوس با کریستیانو رونالدو هم‌تیمی بوده است. نکته دیگری که وجود دارد این است که پسر ادین ژکو پیراهن رونالدو در تیم ملی پرتغال را بر تن کرده است و به این ترتیب پیراهن پدرش و تیم ملی بوسنی را بر تن نکرده است و این قضیه به خوبی نشان می دهد که او چقدر به رونالدو علاقه دارد!

1470