چرا امباپه به درد پپ گواردیولا و منچسترسیتی نمی‌خورد؟

چرا امباپه به درد پپ گواردیولا و منچسترسیتی نمی‌خورد؟

پایگاه خبری فوتبالی - مارسل دسایی اسطوره فرانسوی می گوید که کیلیان امباپه فوق ستاره پاریسن ژرمن، اصلاً به درد سیستم پپ گواردیولا در منچسترسیتی نمی خورد. 

به گزارش فوتبالی، در تابستان 2023، کیلیان امباپه با ارسال نامه ای خطاب به ناصر الخلیفی، مالک باشگاه پی اس جی اعلام کرد که قصد تمدید قراردادش را ندارد و فصل جاری، آخرین فصل حضورش در پارک دو پرنس خواهد بود و می خواهد در پایان فصل به صورت آزاد از پاریسن ژرمن جدا شود که این موضوع اصلاً به مذاق الخلیفی خوش نیامد و باعث درگیری هایی میان مالک قطری و ستاره فرانسوی شد. 

اگرچه از رئال مادرید به عنوان مقصد بعدی امباپه نام می برند، اما هنوز به صورت قطعی، تیم فصل بعد امباپه مشخص نیست. منچسترسیتی، قهرمان فصل گذشتته لیگ برتر انگلیس از نظر مالی، توانایی خریدن امباپه را دارد، اما دسایی به شدت مخالف این انتقال است. او در این باره گفت: "دوران امباپه در سیتی آسان نخواهد بود. خیلی عجیب به نظر خواهد رسید. به نظرم، امباپه به درد بازی کردن در سیتی نمی خورد. در سیتی، نظم و دیسیپلین زیادی بر قرار است. در فرانسه می گوییم که طرز بازی سیتی به صورت تیمی و گروهی است و جایی برای بازی انفرادی نیست. برناردو سیلوا و جک گریلیش می توانند در پست 10 بازی کنند، اما این موضوع در فلسفه گواردیولا جایی ندارد. امباپه شاید در سیتی گیج شود."

4416