اعتراف ستاره رئال مادرید به بد بازی کردن برای برزیل

اعتراف ستاره رئال مادرید به بد بازی کردن برای برزیل

پایگاه خبری فوتبالی - وینیسیوس جونیور وینگر رئال مادرید اعتراف کرد که در چند وقت اخیر، نتوانسته بازی خوبی برای تیم ملی برزیل به نمایش بگذارد. 

به گزارش فوتبالی، بامداد امروز، تیم های اروگوئه و برزیل از چهارچوب رقابت های مقدماتی جام جهانی 2026 در منطقه آمریکا جنوبی مقابل هم صف آرایی کردند که در نهایت، اروگوئه با نتیجه دو بر صفر از سد سلسائو گذشت. در این بازی، وینیسیوس اصلاً عملکرد خوبی از خودش به جا نگذاشت و در دقیقه 84 تعویض شد. . 

او پس از پایان بازی راجع به عملکردش گفت: "من در این بازی خیلی بد بودم. حتی در بازی قبلی نیز بد بودم. باید بهتر از این ها شوم. تیم نیز باید بهتر شود. اما مشکل اصلی خودم هستم که نمی توانم عملکرد خوبی ارائه کنم. فکر می کنم عملکردم در تیم ملی، آن چیزی نبوده که انتظارش را داشتم. باید خیلی پیشرفت کنم و نقاط ضعفم را برطرف نمایم تا بتوانم بازی خوبی به نمایش بگذارم. دقیقاً همان کاری که در رئال مادرید انجام می دهد. البته تحت فشار زیادی هستم. همیشه برای بازی ها آماده هستم. می خواهم مشارکت بالایی داشته باشم. همچنین می خواهم بهتر شوم تا بتوانم هر چه سریع تر به برزیل کمک کنم."

4416