دردسر جدید کلوپ/ احتمال غیبت 10 هفته‌ای ستاره لیورپول

دردسر جدید کلوپ/ احتمال غیبت 10 هفته‌ای ستاره لیورپول

پایگاه خبری فوتبالی - اندرو رابرتسون مدافع اسکاتلندی لیورپول ممکن است به خاطر مصدومیت شانه، 10 هفته از میادین فوتبالی دور باشد. 

به گزارش فوتبالی، روز یک شنبه از ساعت 15 به وقت تهران، تیم های لیورپول و اورتون از هفته نهم لیگ برتر انگلیس در استادیوم آنفیلد مقابل هم صف آرایی خواهند کرد و حالا به احتمال فراوان، یورگن کلوپ برای دربی مرسی ساید یکی از مهم ترین بازیکنانش را در اختیار نخواهد داشت. 

به نقل از تاک اسپورت، در جریان دیدار اسکاتلند مقابل اسپانیا در روز پنج شنبه هفته گذشته که با پیروزی 2-0 لاروخا به پایان رسید، اندی رابرتسون از ناحیه شانه مصدوم شد و نتوانست به بازی ادامه دهد و حتی دیدار وسط هفته مقابل فرانسه را نیز از دست داد. 

هنوز میزان دقیق مصدومیت رابرتسون مشخص نیست، اما او به صورت قطعی، دیدار حساس مقابل اورتون را از دست خواهد داد. در چند روز اخیر، تست های زیادی روی رابرتسون انجام شده و پزشکان لیورپول باید اعلام کنند که رابرتسون نیاز به عمل جراحی دارد یا خیر. میرر ادعا کرده که اگر رابرتسون به زیر تیغ پزشکان برود، ممکن است تا 10 هفته از میادین فوتبالی به دور باشد و این خبر خیلی بدی برای یورگن کلوپ خواهد بود. 

4416