آرسنال می‌توانست ستاره رئال مادرید را با نیم میلیون جذب کند!

آرسنال می‌توانست ستاره رئال مادرید را با نیم میلیون جذب کند!

پایگاه خبری فوتبالی – مشخص شده است که آرسنال زمانی می‌توانسته تا جود بلینگام، ستاره رئال مادرید را، با تنها 500 هزار پوند به خدمت بگیرد، در حالی که منچستر یونایتد نیز به جذب او نزدیک بوده است.

به گزارش فوتبالی، رسانه دیلی میل، گزارشی که به نظر اولین بازخورد از بازی بلینگام بوده است را منتشر کرده است که می‌توانسته منجر به کشف زودتر او، هنگامی که در تیم شهرش یعنی بیرمنگام سیتی حضور داشته بشود.

اینگونه گفته شده که آرسنال، که سابقه از دست دادن چندین ستاره طلایی فوتبال در دوران جوانی شان مانند لیونل مسی و کریستیانو رونالدو را داشته، زمانی که بلینگام در حال ورود به تیم زیر 14 ساله‌های بیرمنگم بوده، شانس به خدمت گیری او را داشته است.  یک بسته پیشنهادی که حدود نیم میلیون دلار ارزش داشته باشد، برای انجام این معامله کافی بود و آرسنال نیز مایل به عقد این قرارداد بود اما یک تاخیر پیش بینی نشده، باعث برهم خوردن برنامه‌ها شد و بلینگام قرارداد جدیدی را با بیرمنگام امضا کرد.

یونایتد نیز به دنبال جذب بلینگام بود و یک مدیر ورزشی در اینباره به دیلی میل گفت:" مشکل ندیدن استعداد جود نبود. مشکل امضای قرارداد با او بود، به همه ما گفته شده بود که او به منچستر یونایتد خواهد آمد." شیاطین سرخ به بلینگام و پدرش قول دادند که او را به سرعت به ترکیب اصلی وارد خواهند کرد اما نگرانی‌هایی درباره مسیر حرفه ای او در اولدترافورد مطرح شد.

2102