جانشین لواندوفسکی در بارسلونا مشخص شد

جانشین لواندوفسکی در بارسلونا مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی - دکو مدیر ورزشی بارسلونا از نقشه هایش برای ویتور روکه گفت و اذعان کرد که این ستاره جوان برزیلی قرار است جانشین روبرت لواندوفسکی شود. 

به گزارش فوتبالی، بارسلونا پس از کشمکش های فراوان، موفق شد ویتور روکه را از اتلتیکو پارانینزه به خدمت بگیرد و او قرار است در ژانویه راهی بارسا شود. 

دکو راجع به ویتور روکه گفت: "ویتور بازیکن جوانی است که نیاز به سازماندهی دارد. ما اعتقاد فراوانی به او داریم. می دانیم که یکی بهترین مهاجمان مرکزی دنیا را در اختیار داریم که نامش روبرت لواندوفسکی است، اما با گذشت زمان، نیاز به کسی داریم که بتواند جای خالی او را پر کند. برای ویتور، پیوستن به بارسلونا با وجود یک الگوی خوب مثل لواندوفسکی، می تواند تجربه بی نظیری برای او باشد. ما روی روکه حساب ویژه ای برای آینده باز کرده ایم و می خواهیم هرچه زودتر او را به بارسلونا بیاوریم. متاسفانه او دچار مصدومیت شد، اما برنامه های ما تغییر نکرده و می خواهیم او را زودتر وارد بارسلونا کنیم تا با شرایط باشگاه خودش را وفق دهد تا بتوانیم خیلی زود از توانایی و استعدادش بهره ببریم. ویتور می تواند چیزهای زیادی از لواندوفسکی یاد بگیرد و به مهاجمی ارزشمند تبدیل شود."

4416