پیش‌بازی نوبهار – نساجی/ به دنبال شکار گربه سیاه الهلال

پیش‌بازی نوبهار – نساجی/ به دنبال شکار گربه سیاه الهلال

پایگاه خبری فوتبالی- نساجی در سومین بازی آسیایی خود به دنبال جبران شکست خانگی به الهلال است.

به گزارش فوتبالی، نساجی در شرایطی راهی ازبکستان شده که تیم مهدی رحمتی در هفته‌های گذشته شرایط خوبی نداشته و بعد از برتری مقابل بمبئی سیتی، در سه بازی آخرش بازنده بوده و حالا امیدوار است جلوی نوبهار، شرایط را تغییر دهد و با کسب یک نتیجه مناسب به ایران برگردد. البته که گرفتن امتیاز از تیمی که در خانه الهلال توانسته این تیم را متوقف کند، قطعا کار راحتی نخواهد بود.

نوبهار صدرنشین می‌ماند؟  نوبهار که هم اکنون با 40 امتیاز در رده دوم لیگ ازبکستان قرار دارد و فاصله 6 امتیازی با پاختاکور صدرنشین را پیش روی خودش می‌بیند، در لیگ قهرمانان هم شرایط خوبی دارد و طبیعتا به دنبال این است که بعد از برتری مقابل بمئبی سیتی، در دومین بازی خانگی‌اش در لیگ قهرمانان هم برنده از زمین خارج شود تا کماکان امتیازی مشابه الهلال داشته باشد چون خیلی بعید است که بازی الهلال و بمبئی سیتی با نتیجه‌ای جز پیروزی تیم قدرتمند عربستانی به پایان برسد.

آخرین بازی‌های دو تیم: نوبهار در آخرین بازی خود در لیگ ازبکستان با نتیجه 3 بر صفر از سد بوکسورو گذشت و نساجی هم در خانه‌اش متحمل شکست یک بر صفر در برابر آلومینیوم شد.

وضعیت دو تیم در جدول: نوبهار با 4 امتیاز مشترکا با الهلال صدر جدول گروه D لیگ قهرمانان آسیا را در اختیار دارد و نساجی هم به واسطه برد ارزشمندش در خاک هندوستان مقابل بمبئی سیتی با 3 امتیاز، تیم سوم جدول است.

هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا

دوشنبه اول آبان

نوبهار ازبکستان - نساجی ایران  ساعت 19.30

 

9098