سرمربی سابق چلسی بر سر دوراهی؛ منچستریونایتد یا ناپولی؟

سرمربی سابق چلسی بر سر دوراهی؛ منچستریونایتد یا ناپولی؟

پایگاه خبری فوتبالی - گراهام پاتر سرمربی انگلیسی پس از درخشش در برایتون، راهی چلسی شد اما نتوانست در پروژه کهکشانی آبی پوشان لندنی موفق شود و در بهار سال گذشته اخراج شد.

به گزارش فوتبالی، پاتر تجربه ناکامی در چلسی را فراموش کرده و منتظر بازگشت به دنیای مربیگری است که دو گزینه را پیش رویش دارد. یکی از محتمل ترین گزینه های او می تواند ناپولی باشد. رودی گارسیا سرمربی ناپولی جایگاه خود را لرزان می بیند. شروع فصل ضعیف ناپولی باعث شده تا قهرمان فصل گذشته لیگ ایتالیا به دنبال تغییرات در نیمکت خود باشد. 

سان گزارش داده است که آنتونیو کونته مربی ایتالیایی دیگر گزینه هدایت ناپولی است که البته پاتر می تواند گزینه های دیگری را هم داشته باشد. در حقیقت مالکان منچستریونایتد همچنان خاطرات خوش پاتر در برایتون را به یاد دارند و به همین خاطر در صورت اخراج اریک تن هاگ به سراغ او خواهند رفت. 

یونایتد نیز شروع فصل ضعیفی داشته است و اخراج تن هاگ در هفته های آینده دور از انتظار نیست. یونایتد سالهاست که با بحران در زمینه انتخاب مربی مواجه بوده است و با وجود آن که مربیانی نظیر مورینیو و تن هاگ در مقاطعی موفق بودند و جام کسب کردند، اما ثبات کافی را نداشتند.

4125