آزمون 30 دقیقه‌ای سردار مقابل مونزا؛ درخشان اما بدشانس!

آزمون 30 دقیقه‌ای سردار مقابل مونزا؛ درخشان اما بدشانس!

پایگاه خبری فوتبالی – مهاجم ایرانی رم، نمایش بسیار خوبی در بازی امروز مقابل مونز داشت.

به گزارش فوتبالی، از ساعت 14:00 امروز تیم رم در دیداری از هفته نهم سری آ ایتالیا مقابل تیم مونزا قرار گرفت. پیش از این بازی رم 11 امتیاز داشت و مونزا با 12 امتیاز بالاتر از رم در رده دهم قرار گرفته بود.

در دقیقه 41 دنیلو دی آمبروزیو از مونزا کارت زرد دومش را هم از داور گرفت و اخراج شد. با این اتفاق به نظر می‌رسید رم در نیمه دوم بتواند مونزا را بیشتر تحت فشار بگذارد و به گل برتری برسد.

اما مونزا در دفاع خیلی خوب عمل می‌کرد. مورینیو برای این که ریتم حملات تیمش را تغییر بدهد در دقیقه 63 دو مهاجم تازه نفس به زمین فرستاد. سردار آزمون و استفان الشعراوی به جای آندره‌آ بلوتی و ادواردو بووه به زمین رفتند.

این اتفاق باعث شد رم فشار بیشتری روی دروازه میهمان بیاورد. در دقیقه 71 سردار پشت به دروازه و پشت محوطه جریمه مونزا صاحب توپ شد و چرخید و بلافاصله با یک پاس عمقی، روملو لوکاکو را در موقعیت گلزنی قرار داد اما ضربه محکم لوکاکو به دیرک درازه خورد و بیرون رفت. 

در دقیقه 88 و روی چند رفت و برگشت در داخل محوطه جریمه مونزا، توپ زیر پای سردار افتاد. در شلوغی جلوی دروازه سردار شوت محکمی زد که از همه عبور کرد و به سمت دروازه رفت. 

ضربه آزمون که به تیر دروازه مونزا خورد

سردار داشت خودش را برای شادی یک گل 3 امتیازی آماده می‌کرد اما ضربه او در نهایت بدشانسی به دیرک عمودی سمت راست دروازه برخورد کرد و به شکلی عجیب از پشت سر دروازه‌بان مونزا طول دروازه را طی کرد و توسط این تیم مدافع دفع شد.

در دقیقه 90 و در اوج حملات رم، راسموس نیسن توپی را که از سمت چپ روی دروازه مونزا ارسال شده بود با سر به صورت کات‌بک به وسط محوطه جریمه فرستاد. توپ از روی سر الشعراوی رد شد و سردار آن را با سینه استپ کرد و شوت زد. شوت سردار به مدافع برخورد کرد و جلوی پای الشعراوی افتاد. این بازیکن هم با یک ضربه محکم از فاصله نزدیک دروازه مونزا را بالاخره باز کرد.

تاثیرگذاری آزمون روی گل رم

بازی در نهایت با همین یک گل به سود رم تمام شد و مورینیو با 3 امتیاز این مسابقه کمی از بحران فاصله گرفت. هر چند او در دقیقه 90+7 با تمسخر سرمربی حریف کارت قرمز هم گرفت و اخراج شد.

نمایش بسیار خوب سردار در حدود 30 دقیقه‌ای که مقابل مونزا قرار گرفت باعث شد نگاه‌ها در رم نسبت به او بهتر شود. سردار اگر کمی خوش‌‌شانس بود، یا نامش به عنوان گلزن در بازی امروز ثبت می‌شد یا به عنوان گل‌ساز. 

با نمایش امروز آزمون، احتمال این که سردار در باز‌ی‌های بعدی فرصت بیشتری برای بازی کردن پیدا کند، طبیعتا بیشتر از قبل شده است.

1359