اینزاگی: لائوتارو لایق توپ طلاست

اینزاگی: لائوتارو لایق توپ طلاست

پایگاه خبری فوتبالی – سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر میلان، باور دارد که لائوتارو مارتینز، ستاره تیمش، باید در رقابت اصلی برای توپ طلا حضور داشته باشد.

به گزارش فوتبالی، مارتینز در این فصل، در تمام رقابت‌ها 12 گل به ثمر رسانده است که شامل 11 گل او در 9 بازی لیگ می‌شود. او ماه گذشته در بازی مقابل سالرنیتانا، تمام 4 گل تیمش را به ثمر رساند. گل اول اینتر در لیگ قهرمانان اروپا در تساوی 1-1 اینتر مقابل رئال سوسیداد نیز توسط ستاره آرژانتینی زده شد. 

لائوتارو در این فصل تلاشش را خواهد کرد تا رکورد 36 گل زده در سری آ که پیش‌تر در فصل 16-2015 توسط گونزال0و هیگواین و در فصل 20-2019 توسط چیرو ایموبیله به ثبت رسیده است را جا به جا کند.

اینزاگی در مصاحبه خود پیش از بازی تیمش با لایپزیگ در لیگ قهرمانان، ادعا کرد که با آرژانتین قهرمان جهان نیز شد، لایق این است که شانس بردن توپ طلا را داشته باشد. او در اینباره گفت:" بله، با توجه به مسیری که او طی کرده و جام‌هایی که برده، فکر می‌کنم که بودن او در میان کاندیدا‌های توپ طلا، کاملا بر حق باشد و او باید به همین مسیر ادامه دهد. چیزی که به ذهن می‌آید، رکورد چیرو است که به همراه من به دست آمد. لاوتی تنها یک روز و نیم پیش از آفریقای جنوبی بازگشت، او در فرم ایده آلی قرار دارد و تیم هم تمام حمایتی که او نیاز دارد، از او خواهد کرد."

2102