توهین یکی از مدیران بارسلونا به وینیسیوس: دلقکی که باید پس‌گردنی بخورد!

توهین یکی از مدیران بارسلونا به وینیسیوس: دلقکی که باید پس‌گردنی بخورد!

پایگاه خبری فوتبالی - در حالی که رئال مادرید مقابل براگا پیروز شد و وینیسیوس جونیور با دو پاس گل به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد، برخی از حرکات تکنیکی بازیکن برزیلی در این بازی راضی نیستند.

به گزارش فوتبالی، وینیسیوس در مقابل براگا یک گل با استارتی 40 متری هم زد که بر اساس تصاویر داور ویدیویی، این گل به شکلی میلیمتری مردود شد چرا که فقط گوش و بخشی کوچک از سر وینیسیوس در آفساید بودند. ستاره برزیلی یکی از بهترین بازیهای خود را از زمان آغاز فصل داشت تا نشان بدهد که شماره هفت به تنش سنگینی نمی کند و می خواهد به روند خوب دو فصل اخیرش با 45 گل تداوم ببخشد.

وینیسیوس در ورزشگاه مونیسیپال براگا، حرکات تکنیکی زیادی داشت و روی یکی از صحنه ها چندین ثانیه با حرکاتش روی اعصاب مدافع حریف راه رفت تا هواداران تیم پرتغالی به شدت عصبی شوند. اما جنجالی ترین اتفاق در مورد این لحظه مربوط به پیام میکل کمپس سخنگوی هیئت مدیره بارسلونا بود. کمپس در پیامی در شبکه اجتماعی اکس نوشت:" این حرفم نژادپرستی نیست اما وینیسیوس لایق یک پس گردنی است چرا که یک دلقک موزی است که مدام حرکات نمایشی بی دلیل  و بی معنی را در وسط زمین انجام می دهد!"

در فاصله کمتر از چهار روز تا ال کلاسیکو، صحبت های کمپس به شدت هواداران رئال مادرید را عصبانی کرده است.

4125