کری سنگین مهاجم جوان استقلال: متخصص گلزنی به پرسپولیس هستم!

کری سنگین مهاجم جوان استقلال: متخصص گلزنی به پرسپولیس هستم!

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم تیم امید استقلال وعده داد اگر در دربی بزرگسالان هم بازی کند، دروازه پرسپولیس را باز خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، حسام اسکندری یکی از بازیکنان تیم امید استقلال است که باتوجه به گلزنی‌های پیاپی به پرسپولیس مورد توجه قرار گرفته است. بازیکنی که فصل گذشته گل قهرمانی آبی‌ها در دربی امیدها را به ثمر رساند، در یک دربی دیگر هم در همین رده سنی دوباره دروازه قرمزها را گشود و به همین دلیل سوژه مصاحبه روزنامه فرهیختگان ورزشی شده است.

اسکندری که مدتی است با تیم بزرگسالان استقلال هم تمرین می‌کند و حتی اسمش در لیست این تیم هم رد شده است، در بازی برابر هوادار هم روی نیمکت تیمش حضور داشت. این بازیکن مدعی است برای بازی‌های مهم امیدها با اجازه نکونام حضور می‌یابد و بیشتر در اختیار تیم بزرگسالان است.

اما اظهارات مهاجم جوان زمانی جالب می‌شود که وی خود را متخصص گلزنی به پرسپولیس معرفی می‌کند: «به جز گلی که دیشب در دربی آخر به امیدها زدم، در هر دربی در رده‌های سنی دیگری هم که جلوی پرسپولیس بازی کردم به این تیم گل زده‌ام. شاید هم متخصص گلزنی به پرسپولیس باشم. ضمن اینکه در چند سال همیشه بین آقای گل‌ها حضور داشته‌ام.»

اوج کری اسکندری برای حریف دیرینه جایی است که وی مدعی است اگر در دربی بزرگسالان هم بازی کند، باز هم دروازه پرسپولیس را خواهد گشود: «اگر در دربی بزرگسالان به من بازی برسد، نگران نباشید؛ در این بازی باز هم با پرسپولیس گل می‌زنم!»

1997