صحبت‌های یورگن کلوپ راجع به ربوده شدن والدین ستاره لیورپول

صحبت‌های یورگن کلوپ راجع به ربوده شدن والدین ستاره لیورپول

پایگاه خبری فوتبالی - یورگن کلوپ سرمربی لیورپول وضعیت لوئیز دیاز را نگران کننده خواند و امیدوار است که حال پدر و مادر او خوب باشد.

به گزارش فوتبالی، شنبه شب خبر بدی به گوش لوئیز دیاز رسید و آن هم این بود که پدر و مادر او در کلمبیا توسط مردان مسلح موتورسوار ربوده شده اند. البته چند ساعت بعد گزارش شد که مادرش بدون اینکه جراحتی بر داشته باشد، از ان مخمصمه رهایی پیدا کرده اما همچنان خبری از پدر دیاز نیست. 

به همین خاطر، لوئیز دیاز دیدار لیورپول مقابل ناتینگهام فارست در روز یک شنبه را که با پیروزی سه بر صفر قرمزها به پایان رسید، از دست داد. یورگن کلوپ سرمربی آلمانی لیورپول راجع به این مسئله گفت: "خبر نگران کننده ای بود و ما مجبور شدیم یک تغییر در لحظات آخر به خاطر شرایط لوئیز دیاز داشته باشیم. این موضوع برای همه ما نگران کننده است و واقعاً شب سختی بود. تاکنون چنین چیزی تجربه نکرده بودم. این تجربه جدیدی بود که هیچ وقت به آن احتیاج نداشتم."

لیورپول نیز در یک بیانیه اعلام کرد: "باشگاه لیورپول تایید می کند که از شرایط خانواده دیاز در کلمبیا باخبر است. امیدواریم که این مسئله در اسرع وقت به خوبی ختم شود."

4416