قهرمان سابق لیگ جزیره، در سن 33 سالگی، از دنیای فوتبال خداحافظی کرد

قهرمان سابق لیگ جزیره، در سن 33 سالگی، از دنیای فوتبال خداحافظی کرد

پایگاه خبری فوتبالی – دنی درینک واتر، هافبک سابق تیم‌های چلسی و لستر سیتی، در سن 33 سالگی، از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

به گزارش فوتبالی، این بازیکن انگلیسی، پس از قهرمانی در لیگ برتر انگلیس، به همراه لستر سیتی، به چلسی نقل مکان کرد اما در دوران حضورش در این تیم، با مصدومیت‌های زیادی دست و پنجه نرم کرد و پیش از انتقال به استون ویلا، به صورت قرضی، تنها 22 بازی برای آبی‌های لندن به انجام رساند و یک گل نیز برای تیمش به ثمر رساند. او به دنبال درگیری اش با ژوتا در تمرینات، استون ویلا را ترک کرد و چند دوره قرضی دیگر را نیز در برنلی، ردینگ و تیم ترکیه ای کاسیمپاشا سپری کرد. او که پس از پایان قراردادش با چلسی در جولای سال گذشته، تا به حال در بلا تکلیفی به سر می‌برد، در نهایت کفش هایش را آویخت و با دنیای فوتبال وداع گفت.

درینک واتر، در فصلی که منجر به قهرمانی لستر سیتی شد، در 35 بازی لیگ این تیم، حضور داشت و به تیمش در راه کسب این افتخار کمک کرد اما در رقابت‌های اروپایی سال 2016، توسط روی هاجسون از تیم ملی انگلیس کنار گذاشته شد. درینک واتر، برنامه‌های خود برای دوران پسا فوتبالش را برملا نکرد اما به این موضوع اشاره کرد که برای بازگشت به لستر سیتی اقدام کرده اما این انتقال هیچگاه انجام نشد.

2102