قابی از شش توپ طلایی که مسی در بارسلونا به دست آورد

قابی از شش توپ طلایی که مسی در بارسلونا به دست آورد

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی اگر چه که پس از ترک بارسلونا باز هم موفق شده است که جایزه توپ طلا را به دست بیاورد اما بدون تردید درخشان ترین دوران او از لحاظ فردی و تیمی مربوط به دوران حضورش در بارسلونا است.

به گزارش فوتبالی ، لیونل مسی جایزه توپ طلای سال 2023 را به دست آورد. مسی در سال 2023 بازیکن پی اس جی و بازیکن اینتر میامی بوده است. البته علت اصلی این که مسی جایزه توپ طلای سال 2023 را به دست آورد این بود که او به همراه تیم ملی آرژانتین موفق شد قهرمان رقابت های جام جهانی 2022 قطر شود.

مسی شش تا از هشت توپ طلای خود را در بارسلونا به دست آورده است. او از سال 2009 تا سال 2012 چهار بار به طور پیاپی برنده جایزه توپ طلا شد. مسی در سال 2015 و در سال 2019 هم در حالی که بازیکن بارسلونا بود، توپ طلا را به دست آورد.

صفحه رسمی رقابت های لالیگا در شبکه های اجتماعی تصویری از لیونل مسی به همراه شش توپ طلایش در بارسلونا منتشر کرده و نوشته است:" مسی بی نهایت است "

البته برخی از این توپ طلا هایی که مسی به دست آورده است، با انتقاد های فراوان همراه بوده است و برخی ها معتقد بودند که باید این جایزه به افراد دیگری می رسید.

1470