دلیل درگذشت اسطوره منچستریونایتد مشخص شد

دلیل درگذشت اسطوره منچستریونایتد مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی - کل بریتانیا و عاشقان فوتبال در روز 21 اکتبر پس از درگذشت بابی چارلتون در سن 86 سالگی به سوگ نشستند.

به گزارش فوتبالی، حالا بی بی سی از دلایل درگذشت اسطوره فوتبال انگلیس پرده برداشته است. در حقیقت بابی در خانه محل اقامتش به شکلی تصادفی سر می خورد و می افتد و همین مسئله باعث می شود که به درگذشت او سرعت بخشیده شود. 

در حقیقت بر اساس تحقیقات بی بی سی ، سر بابی چارلتون پس از یک سانحه ناگهانی در منزلش و افتادن روی زمین در عمارت محل اقامتش، جانش را از دست داده است. در حقیقت اسطوره فوتبال انگلیس در زمان بلند شدن از روی صندلی، تعادل خود را از دست داده است و بدنش به طاقچه کنار پنجره و شوفاژ برخورد کرده و همین مسئله باعث شده تا زودتر از چیزی که تصور می شد، جانش را از دست بدهد. 

پزشکان بابی چارلتون پس از معاینه او، اثر مشهودی از آسیب دیدگی را در او پیدا نکردند اما در حالی که چکاپ ها در حال انجام شدن بود، حال بابی خراب شد و او به بیمارستان مکسفیلد منتقل شد. پنج روز بعد از آن اتفاق، اسطوره منچستریونایتد و تیم ملی انگلیس در سن 86 سالگی درگذشت. بررسی ها نشان می دهد که چارلتون پس از سقوط خود با شکستگی چند تا از دنده هایش مواجه شده است و همین مسئله باعث تسریع در مرگش شده است. 

4125