پشیمانی اسطوره چلسی بابت رفتارش با صلاح و دی‌بروینه

پشیمانی اسطوره چلسی بابت رفتارش با صلاح و دی‌بروینه

پایگاه خبری فوتبالی - جان تری اسطوره چلسی از اینکه رفتار مناسبی با محمد صلاح و کوین دی بروینه نداشته، پشیمان و ناراحت است. 

به گزارش فوتبالی، کوین دی بروینه در منچسترسیتی و محمد صلاح در لیورپول، جزو بهترین بازیکنان حال حاضر لیگ برتر انگلیس و حتی دنیا محسوب می شوند. در مراسم توپ طلا، کی دی بی در رتبه چهارم و صلاح در رده یازدهم قرار گرفتند، اما این دو نفر، یک دوره در چلسی به عنوان بازیکنان جوان و جویای نام بازی کردند که اصلاً شرایط به نفع آن ها پیش نرفت. در آن زمان، ژوزه مورینیو هدایت آبی های لندن را برعهده داشت و جان تری فاش کرد که این سرمربی پرتغالی، چندین بار اقدام به نابود کردن محمد صلاح کرد.

جان تری گفت: "هیچ وقت فکر نمی کردم که این دو نفر به بهترین بازیکنان لیگ برتر انگلیس تبدیل شوند. این یکی از ناامیدی های بزرگ من به عنوان کاپیتان است. با گذر زمان، من به عنوان کاپیتان نرم تر رفتار کردم، اما وقتی آن ها در چلسی بودند، من خیلی منظم و با دیسیپلین بودم. شاید آن ها به یک شانه و آغوش یا یک گفت و گوی خودمانی و دلداری نیاز داشتند تا به خودشان بیایند و من به عنوان کاپیتان نتوانستم وظایفم را درست انجام دهم و بابت این موضوع پشیمانم."

4416