عکس پروفایل جدید مسی در اینستاگرام پس از توپ طلای هشتم

عکس پروفایل جدید مسی در اینستاگرام پس از توپ طلای هشتم

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی پس از این که هشتمین توپ طلای دوران حرفه ای خود را به دست آورد، عکس پروفایل خود را در شبکه اجتماعی اینستاگرام تغییر داد.

به گزارش فوتبالی ، دوشنبه هشتم آبان ماه بود که مراسم توپ طلای سال 2023 میلادی در شهر پاریس پایتخت کشور فرانسه برگزار شد و در این مراسم لیونل مسی موفق شد یک بار دیگر در دوران حرفه ای خود جایزه توپ طلا را به دست بیاورد و به این ترتیب به تعداد هشت توپ طلا در کل دوران حرفه ای برسد.

لیونل مسی که یکی از پر فالوور ترین افراد در شبکه اجتماعی اینستاگرام است، پس از این که توپ طلای هشتم خود را به دست آورد، عکس پروفایلش را در شبکه اجتماعی اینستاگرام عوض کرد. مسی تصویری از لحظه ای که توپ طلا را دریافت کرده است و آن را در دست دارد گذاشت.

لیونل مسی به علت قهرمانی در جام جهانی 2022 قطر برنده جایزه توپ طلای 2023 شد. مسی پس از قهرمانی در جام جهانی، پستی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام به اشتراک گذاشت که این پست رکورد لایک تاریخ این شبکه اجتماعی را شکست. مسی بیشتر اوقات پس از بازی ها و رویداد های مهم در صفحه خود تصاویری را به اشتراک می گذارد.

1471