بارسلونا از ال کلاسیکوی اخیر چقدر پول به جیب زد؟

بارسلونا از ال کلاسیکوی اخیر چقدر پول به جیب زد؟

پایگاه خبری فوتبالی - شنبه گذشته یعنی ششم آبان ماه، بارسلونا و رئال مادرید به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی که به میزبانی بارسلونا برگزار می شد، رئال مادرید موفق شد با دو گل جود بلینگام در مقابل یک گل ایلکای گوندوغان با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد و هر سه امتیاز این بازی را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی ، با وجود این که بارسلونا در این بازی شکست خورد، اما همین که میزبان این بازی بود، موجب شد تا درآمد قابل توجهی از این بازی به دست بیاورد. البته این بازی در ورزشگاه نیوکمپ برگزار نمی شد چرا که باشگاه بارسلونا در حال حاضر در حال تعمیر و بازسازی ورزشگاه نیوکمپ است.

بر اساس گزارش های ARA Esports، بارسلونا از ال کلاسیکوی اخیر مبلغ هفت میلیون یورو درآمدزایی داشته است. بارسلونا برای این بازی بلیت ها را به قیمت 400 یورو در جایگاه های عادی و 1095 یورو در جایگاه های ویژه به فروش رسانده است.

این بازی در ورزشگاه المپیک لوئیس کامپانیس یا همان مونتجوئیک برگزار می شد که این ورزشگاه گنجایش 55 هزار نفر را دارد. اگر این بازی در نیوکمپ بود بدون تردید درآمد بارسلونا از برگزاری ال کلاسیکو بیشتر می شد.

1471