عکس؛ وقتی مسی و برنده توپ طلای زنان در بارسلونا دیدار کردند

عکس؛ وقتی مسی و برنده توپ طلای زنان در بارسلونا دیدار کردند

پایگاه خبری فوتبالی - دوشنبه هشتم آبان ماه، مراسم توپ طلای سال 2023 میلادی برگزار شد و در این مراسم لیونل مسی برنده جایزه توپ طلای مردان شد و آیتانا بونماتی هم در بخش زنان برنده جایزه توپ طلای زنان شد.

به گزارش فوتبالی ، آیتانا بونماتی که امسال برنده جایزه توپ طلا در بخش زنان شد بازیکن باشگاه بارسلونا است. او محصول آکادمی زنان بارسا است و از سال 2016 به تیم زنان بزرگسالان بارسلونا راه پیدا کرده است.

آیتانا بونماتی یک عکس در کنار لیونل مسی دارد که مربوط به فصل 2018/19 است. در آن زمان لیونل مسی هنوز در بارسلونا بازی می کرد و این عکس در کمپ باشگاه بارسلونا گرفته شده است.

اکنون در سال 2023 میلادی، آیتانا بونماتی برنده توپ طلای بخش زنان شد و از سوی دیگر لیونل مسی در بخش مردان برنده جایزه توپ طلا شد تا دو بازیکنی که در بارسلونا بوده و هستند برنده توپ طلای سال 2023 شوند.

آیتانا بونماتی یک هافبک مرکزی است که از سال 2017 برای تیم ملی بزرگسالان اسپانیا هم بازی می کند. او اصالتا اهل ایالت کاتالونیای اسپانیا است و در حال حاضر از بهترین بازیکنان زن در دنیای فوتبال است. بونماتی در حال حاضر بیست و پنج سال سن دارد.

1471