پنج گزینه منچستریونایتد برای جانشینی تن‌هاگ

پنج گزینه منچستریونایتد برای جانشینی تن‌هاگ

پایگاه خبری فوتبالی - شمارش معکوس برای اخراج اریک تن هاگ مربی هلندی از منچستریونایتد آغاز شده و جانشین های احتمالی او نیز مشخص شده اند.

به گزارش فوتبالی، تن هاگ هلندی پس از نتایج ضعیف در شروع فصل، صندلی خود را کاملا در خطر می بیند. یونایتد با شکست در مقابل نیوکاسل در جام اتحادیه، یک شب کابوس وار دیگر را داشت تا هوادارانش را خشمگین کند و تن هاگ صندلی خود را بیش از هر زمان دیگری در خطر ببیند.

حالا رسانه های انگلیس گمانه زنی ها را در مورد جانشین تن هاگ آغاز کرده اند  که از پنج گزینه محتمل اسم برده می شود. گزینه اول زین الدین زیدان است که بیش از دو سال است که بدون تیم است  و سالهاست که بحث حضورش در اولدترافورد مطرح است و شاید بالاخره طلسم در این زمینه شکسته شود.  گزینه بعدی گراهام پاتر است. این مربی دوران موفقی در برایتون داشت اما فصل گذشته در چلسی ناکام بود. رتکلیف سهامدار جدید یونایتد به شدت طرفدار اوست. 

گزینه سوم یولیان ناگلسمن  سرمربی کنونی تیم ملی آلمان است که فقط تا یورو با این تیم قرارداد دارد و شاید گزینه هدایت همزمان رئال و یونایتد را بپذیرد. گزینه چهالرم روبرتو ده زربی مربی موفق  برایتون است  که می تواند راهی اولدترافورد شود. پنجمین گزینه نیز مایکل کریک بازیکن اسبق یونایتد است که تجربه نشستن روی نیمکت این تیم به عنوان مربی موقت را دارد و در حال حاضر هدایت میدلزبورو در لیگ دسته دوی انگلیس را به عهده دارد.

4125