مسی و اولین گلی که در لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رساند

مسی و اولین گلی که در لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رساند

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی دنیای فوتبال، هجده سال پیش موفق شد اولین گل خود را در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به ثمر برساند.

به گزارش فوتبالی ، لیونل مسی به طور کلی 129 گل در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رسانده است و پس از کریستیانو رونالدو دومین گلزن برتر تاریخ رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به حساب می آید. از این 129 گلی که لئو مسی در لیگ قهرمانان اروپا زده است، 120 گلِ آن در تیم بارسلونا به ثمر رسیده است. 9 گلِ آن را هم مسی در پاری سن ژرمن به ثمر رساند.

اولین گل لیونل مسی در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به فصل 2005/06 بر می گردد جایی که بارسلونا در مرحله گروهی رقابت ها در چهارمین بازی خود به مصاف تیم پاناتینایکوس یونان رفت. در آن بازی که در ورزشگاه نیوکمپ برگزار می شد، بارسلونا موفق شد با نتیجه پنج بر صفر به پیروزی برسد و هر سه امتیاز بازی را به دست بیاورد. در این بازی لیونل مسی در دقیقه 34 برای بارسلونا گلزنی کرد و به این ترتیب پایش به گلزنی در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا باز شد. در آن بازی ساموئل اتوئو هت تریک کرد و سه گل به ثمر رساند و ون بومل هم گل دیگر آبی و اناری پوشان را به ثمر رساند.

1470