پیش‌بازی چلسی-تاتنهام؛ چه کسی دربی لندن را می‌برد؟

پیش‌بازی چلسی-تاتنهام؛ چه کسی دربی لندن را می‌برد؟

پایگاه خبری فوتبالی- چلسی و تاتنهام قرار امشب در ورزشگاه خانگی تاتنهام به مصاف یکدیگر بروند.

به گزارش فوتبالی، از ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه امشب به وقت تهران دو تیم لندنی‌نشین، چلسی و تاتنهام برابر یکدیگر صف آرایی خواهند کرد. نکته ویژه این بازی تفاوت شرایط دو تیم نسبت به فصل گذشته است. اگر چه هر دو فصلی مأیوس کننده داشتند و در تابستان با تغییرات زیادی روبرو شدند اما بر خلاف وضعیت رو به رشد تاتنهام، چلسی نتوانست شرایط آرمانی گذشته خود را بازیابی کند.

از نکات قابل توجه در صحبت‌های هر دو نیمکت توجه به مسئله اتحاد تیمی بوده؛ پوچتینو در صحبت‌های خود گفت:« وقتی تیمی ناآرام دارید، همیشه کار سخت است و زمانی را از دست خواهید داد که به هیچ شکلی قابل بازیابی نیست. ما نیاز به یک ارتباط و یک انرژی واحد داریم تا همه باهم باشیم نه اینکه برنامه های متفاوت داشته باشیم.»

در طرف دیگر جدای از تغییرات بنیادین انژه پوستکوگلو سرمربی جدید الورود تاتنهام، اصلی ترین دستاورد او بازگردان روحیه تیمی بعد از جدایی هری کین بود، موضوعی که سون هیونگ مین کاپیتان جدید تاتنهام در این باره می‌گوید:«در تیم مانند یک خانواده هستیم. زمانی که برای بازی های ملی از هم جدا می‌شویم، نسبت به یکدیگر دلتنگ می‌شویم. همه برای یکدیگر کار می‌کنند، می‌دوند و می‌جنگند.»

حال باید دید در دیدار حساس دو تیم کدامیک شرایط را به نفع خود تغییر می‌دهد.

2608