گریمالدو و علاقه به بازگشت به بارسلونا پیش از پیوستن به بایرلورکوزن

گریمالدو و علاقه به بازگشت به بارسلونا پیش از پیوستن به بایرلورکوزن

پایگاه خبری فوتبالی- الخاندرو گریمالدو می گوید که دوست داشت به بارسلونا بازگردد اما همچنین مدعی شد که تیم اسپانیایی علاقه خاصی به او نشان نداده است.

به گزارش فوتبالی ، گریمالدو در سال ۲۰۱۲ از لاماسیا به فوتبال حرفه ای وارد شد و سه سال و نیم بعدی را با ذخیره های بارسلونا گذراند و سپس در دسامبر ۲۰۱۵ به بنفیکا رفت. در تابستان ۲۰۲۳، او تیم پرتغالی را به عنوان بازیکن آزاد ترک کرد و به بایر لورکوزن آلمان پیوست. در حالی که این بازیکن ۲۸ ساله از زندگی در آلمان لذت می برد و در ۱۵ بازی تا کنون ۱۲ گل به ثمر رسانده است تاو می گوید که دوست داشته به بارسلونا بازگردد.

گریمالدو در گفتگو با بیلد در این باره گفت: "من همیشه گفته ام که بارسا باشگاهی است که می توانم به آن بازگردم. یعنی دوست دارم برگردم چون تیم مورد علاقه من بارسلونا است. زیرا من به عنوان یک بازیکن نوجوان در آنجا بزرگ شدم. من خیلی خوشحال بودم که در مدرسه فوتبال آنها بودم.اما حقیقت این است که بارسلونا برای بازگشت به من علاقه ای نشان نداد. البته در ابتدای تابستان صحبت هایی وجود داشت، اما آنها هرگز علاقه ای فراتر از گفتگو بین مدیر برنامه های من و باشگاه نشان ندادند. آنها روی دو مدافع کناری که از قبل داشتند تمرکز کردند و بقیه گزینه ها را ارزیابی نکردند. در نهایت من می دانستم که یک مدافع کناری دائمی در پست من در تیم آنها وجود دارد."

تیم کاتالونیایی سال گذشته با جذب برخی بازیکن سابق خود در ارتباط بودند اما بعداً مشخص شد که باشگاه به فکر جذب یک مدافع کناری نیست زیرا آنها از عملکرد آلخاندرو بالده و مارکوس آلونسو در سمت چپ راضی هستند.

۱۰۰۹