جنجال بزرگ در بارسلونا: لواندوفسکی به یامال دست نداد!

جنجال بزرگ در بارسلونا: لواندوفسکی به یامال دست نداد!

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا به سختی در مقابل َآلاوز کامبک زد و شکست را با پیروزی عوض کرد اما حاشیه ای دیگر گریبان این تیم را گرفته است.

به گزارش فوتبالی، تصاویر شکارشده از بازی بارسلونا و آلاوز نشان می دهد که لواندوفسکی در یکی از صحنه ها به شدت از یامال انتقاد می کند و این بازیکن را به خاطر پاس ندادن به خودش زیر سوال می برد. بعد از آن مهاجم جوان سعی می کند که با دست دادن به او، شرایط را آرام کند اما روبرت حاضر به دست دادن نمی شود تا جنجال و اختلاف بالا بگیرد!

در هفته های اخیر بارسلونا با مشکلاتی در مورد اختلاف در رختکن مواجه شده بود. در حقیقت صحبت های گوندوغان پس از ال کلاسیکو وانتقاد شدید از هم تیمی هایش به این خاطر که به اندازه کافی از شکست مقابل رئال مادرید ناراحت نبوده اند، خیلی ها را متعجب کرده بود. در روزهای اخیر رسانه های نزدیک به باشگاه بارسلونا مدعی شده بودند که جو رختکن این تیم آرام شده و بازیکنان در ضیافت شام با همدیگر متحد و هم قسم شده اند اما به نظر می رسد که حالا ژاوی باید این جنجال جدید را مدیریت کند.

بازیکنان بارسلونا فعلا به بازیهای ملی می روند اما انتظار می رود که در بازگشت به تمرینات، لواندوفسکی و یامال با هم صحبت کنند و شرایط را آرام کنند.

4125