مدیر پرسپولیسی تکذیب کرد؛ یحیی در تیم می‌ماند

مدیر پرسپولیسی تکذیب کرد؛ یحیی در تیم می‌ماند

پایگاه خبری فوتبالی – عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس به شایعه تغییرات در کادر فنی این تیم واکنش نشان داد

به گزارش فوتبالی، شکست دیروز شاگردان یحیی گل‌محمدی در اصفهان تبعات زیادی برای پرسپولیس داشت. از سقوط به رده سوم تا شکل‌گیری شایعاتی پیرامون احتمال تغییرات در کادر فنی این تیم! بخشی از هواداران پرسپولیس یحیی گل‌محمدی را اصلی‌ترین مشکل این تیم می‌دانند و خواستار برکناری او و آمدن سرمربی جدید هستند.

عجیب این که تعدادی از پیشکسوتان پرسپولیس هم همین موضع را دارند. آنها در مصاحبه‌هایی که ظرف دیروز و امروز انجام داده‌اند از گل‌محمدی خواسته‌اند خودش استعفا بدهد و برود قبل از این که باشگاه او را اخراج کند.

برخی منابع خبری هم از شروع مذاکرات با مربیانی برای جایگزینی گل‌محمدی خبر داده‌اند اما واقعیت این است که در داخل باشگاه خبری نیست و کسی به برکناری یحیی و آوردن سرمربی جدید فکر نمی‌‌کند.

امروز حسین خبیری هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درباره این شایعات گفته است: «اصلاً این حرف‌ها مطرح نیست. ما همه ناراحت هستیم، چون تیمی بزرگ هستیم و طاقت این نتایج را نداریم. شاید خیلی از باشگاه‌ها علی‌رغم تلاش‌ زیاد سال‌هاست نتیجه نمی‌گیرند و برای‌شان عادی شده است، ولی این طور نیست که تصمیمی احساسی بگیریم. ما تنها یک راه داریم و آن هم حمایت است. مگر می‌شود بهترین تیم‌های دنیا هم نوسان نداشته باشد؟ بزرگی زمانی ثابت می‌شود که انتهای فصل جام قهرمانی را بالای سر ببرند. خیلی از مقاطع این بدشانسی را داشتیم و این که بخواهیم احساسی رفتار کنیم، درست نیست. گل‌محمدی بهترین مربی ایران است و این را نتایج و آمار می‌گویند. هیچ عقل سلیمی به برگ برنده‌اش دست نمی‌زند. ما در هیات مدیره کاملاً این موضوع را می‌دانیم و از کادر فنی و تیم حمایت می‌کنیم

1359