رونمایی از برنامه مدیران نساجی؛ مربی خارجی در کنار رحمتی

رونمایی از برنامه مدیران نساجی؛ مربی خارجی در کنار رحمتی

پایگاه خبری فوتبالی- موضع مدیران نساجی در قبال تصمیم ناگهانی سرمربی این تیم چه خواهد بود؟

به گزارش فوتبالی، بعد از شکست نساجی به نوبهار بود که مالک این باشگاه به خبرنگاران گفت قطعا از مهدی رحمتی حمایت خواهد کرد و هر گونه تغییرات احتمالی را به نیم‌فصل موکول کرد.

در شرایطی که هواداران نساجی امیدوار بودند استارت بردهای این تیم از بازی با ذوب آهن زده شود اما نساجی باز هم شکست خورد تا باز هم شعار حیا کن رها کن علیه رحمتی روی سکوهای ورزشگاه شنیده شود.

ساعاتی بعد از این بازی بود که خبر استعفای رحمتی در برخی رسانه‌ها منتشر شد. گفته می‌شود قرار است چهارشنبه جلسه‌ای تشکیل شود و مدیران نساجی درباره استعفای رحمتی تصمیم‌‎گیری کنند.

طبق شنیده‌های فوتبالی، به احتمال زیاد با استعفای رحمتی مخالفت خواهد شد اما باشگاه نساجی قصد دارد یک مربی خارجی را به کادر فنی‌اش اضافه کند.

تصمیمی که می‌توان از آن برداشتهای متفاوتی کرد. با توجه به جوی که علیه رحمتی در قائمشهر وجود دارد، در صورتی که قرار به ماندن او در نساجی باشد، در صورتی که این مربی نتواند شرایط تیمش را تغییر دهد، هیچ بعید نیست که دستیار خارجی، تبدیل به نفر اول نیمکت تیم محبوب قائمشهری شود.

باید دید رحمتی حاضر می‌شود با این شرایط استعفایش را پس گرفته و در نساجی بماند یا شاهد اتفاق دیگری در این تیم خواهیم بود.

1293