داستان مشترک شهاب و لئاندرو؛ ناکامی و اخراج مقابل سپاهان!

داستان مشترک شهاب و لئاندرو؛ ناکامی و اخراج مقابل سپاهان!

پایگاه خبری فوتبالی – یکی از سوژه‌های اصلی بازی سپاهان و پرسپولیس که با شکست سرخ‌های تهران به پایان رسید اتفاقاتی بود که شهاب زاهدی رقم زد.

به گزارش فوتبالی شهاب زاهدی مهاجم پرسپولیس در بازی با سپاهان نمایش خوبی نداشت. مثل اکثر بازی‌های این فصل، او صاحب موقعیت چندانی نشد و یکی دو فرصتی را هم که به دست آورد هدر داد.

اما اتفاقی که روز بدِ شهاب را بدتر کرد اخراج او در دقیقه 7+90 مسابقه بود. شهاب در این دقیقه با خطای هندی عمدی و عجیبی که مرتکب شد کارت زرد دوم را از موعود بنیادی‌فر گرفت و اخراج شد. او اولین کارت زردش را هم در دقیقه 67 بعد از یک خطای غیر ضروری و آماتور دریافت کرده بود.

این اولین بازی شهاب با پیراهن پرسپولیس در مقابل سپاهان بود که با عملکرد بد او و اخراجش همراه شد. اتفاقی که فصل گذشته برای یک مهاجم دیگرِ پرسپولیس هم رخ داده بود.

فصل گذشته در آخرین بازی پرسپولیس در سال 1401 پرسپولیس در هفته بیست و سوم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی میزبان سپاهان بود. در آن مسابقه لئاندرو پریرا مهاجم برزیلی در ترکیب اصلی قرار داشت.

پریرا در دقیقه 39 بازی و بعد از خطا روی بازیکن سپاهان کارت زرد گرفته بود. اما 8 دقیقه بعد و در دقیقه دوم وقت‌های تلف‌شده نیمه اول یک خطای دیگر هم مرتکب شد و با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد.

اخراج او باعث شد پرسپولیس یک نیمه را در مقابل سپاهان 10 نفره بازی کند. اتفاقی که فشار زیادی را روی پرسپولیسی‌ها وارد و آنها را خسته کرد. همین هم باعث شد در آخرین دقایق بازی و روی یک غفلت از سپاهان گل بخورند و بازی را ببازند.

چند ماه بعد همین اتفاق به شکل عجیبی تکرار شد و مهاجم تازه‌وارد پرسپولیس در اولین بازی‌اش مقابل سپاهان با دریافت دو کارت زرد متوالی اخراج شد

1359