اصلی‌ترین گزینه هدایت ناپولی مشخص شد

اصلی‌ترین گزینه هدایت ناپولی مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی - ناپولی به زودی تکلیف سرمربی جدیدش را مشخص خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، اورلیو دلارنتیس سرمربی ناپولی تصمیم گرفته که رودی گارسیا را اخراج کند. ایگور تودور یکی از گزینه های هدایت ناپولی بود که دیروز با مدیر ناپولی جلسه گذاشت اما دو طرف از نظر مسائلمالی و ورزشی به توافق نرسیدند. پیش از این کونته نیز به ناپولی پاسخ منفی داده بود و حالا دلارنتیس تصمیم گرفته که به سراغ یکی از مربیان سابق ناپولی برود: والتر ماتزاری.

در حقیقت مربی ایتالیایی تجربه دورانی موفق در ناپولی و کسب جام حذفی ایتالیا در سال 2012 را داشته است. اولین تماس ها با این مربی مثبت بوده است و مذاکرات امروز ادامه می یابد و به نظر می رسد که همه چیز در ساعات آینده مشخص خواهد شد.

در حال حاضر ماتزاری توانسته از رقبایش همچون تودور و کاناواری پیشی بگیرد و به اصلی ترین گزینه هدایت ناپولی تبدیل شده است. این مربی مشکلی با قرارداد کوتاه مدت ندارد. به طور مثال تودور خواستار قرارداد یک سال و نیمه شده بود در حالی که مدیر ناپولی ترجیح می دهد که قرارداد کوتاه تری را به امضا برساند. ماتزاری در سالهای اخیر روی نیمکت اینتر، تورینو و واتفورد نشسته و از سال 2022 و پس از ترک کالیاری بدون تیم بوده است و حالا فرصت بازگشت به مدافع عنوان قهرمانی سری آ را دارد.

4125