شرط دشوار بخشیده شدن جریمه پرسپولیسی‌ها؛ صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان

شرط دشوار بخشیده شدن جریمه پرسپولیسی‌ها؛ صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان

پایگاه خبری فوتبالی – باشگاه پرسپولیس بالاخره به ماجرای جریمه 10 درصدی اعضای تیم و کادر فنی واکنش نشان داد. در اطلاعیه باشگاه، جریمه پرسپولیسی‌ها تایید شده است!

به گزارش فوتبالی، پس از دو روز پر از شایعه و حرف و حدیث بالاخره باشگاه پرسپولیس شایعه جریمه 10 درصدی بازیکنان و مربیان تیم فوتبال این باشگاه را به صورت رسمی در سایت باشگاه تایید کرد.

این در حالی است که دیروز حسین خبیری عضو هیات مدیره پرسپولیس با رد این شایعه گفته بود: «در این زمینه هیچ بحثی مطرح نشده است و الان وقت این حرف‌ها نیست. خود مربیان و بازیکنان از همه بیشتر ناراحت هستند. چنین حرفی اصلاً مطرح نیست.»

پس از آن خبر رسید که خبیری و حسین شهریاری در جلسه دیروز هیات مدیره پرسپولیس غایب بوده‌اند. گویا سایر اعضای هیات مدیره این تصمیم را گرفته‌اند و خبیری و شهریاری چون در این جلسه غیبت داشته‌اند از جریمه 10 درصدی بی‌خبر بوده‌اند!

البته این دو نفر با جریمه مخالف بودند اما ظاهرا تعداد موافقان بیشتر بوده است. امروز خبرگزاری تسنیم مدعی شد که با وجود اختلاف در هیات مدیره بر سر جریمه اعضای تیم، این موضوع به اطلاع افشین پیروانی هم رسانده شده است.

بالاخره اما سایت باشگاه دقایقی پیش این موضوع را به صورت رسمی تایید کرد و نوشت به دلیل این که نتایج تیم در هفته‌های اخیر تناسبی با پتانسیل فنی مجموعه تیم و توانمندی‌های بازیکنان ندارد این تصمیم گرفته شده است.

البته باشگاه یک راه هم برای بخشیده شده این جریمه پیش پای مربیان و بازیکنان گذاشته است: «در‌ صورت نتایج مناسب تیم در بازی‌های آینده به ویژه راهیابی سرخپوشان ایران به مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان آسیا، این جریمه لغو می‌شود.»

نکته جالب این است که در اطلاعیه باشگاه آمده است که در این باره از حسین بادامکی، سرپرست معاونت ورزشی باشگاه هم نظرخواهی شده است. بادامکی به تازگی از سوی رضا درویش به این سمت منصوب شده است و حالا باید دید واکنش کادر فنی و بازیکنان به این اتفاق چیست.

1359