پست اینستاگرامی رونالدو پس از رفتن به اردوی پرتغال

پست اینستاگرامی رونالدو پس از رفتن به اردوی پرتغال

پایگاه خبری فوتبالی - فیفادی دوباره شروع شده است و به این ترتیب بازیکن های باشگاه های مختلف به تیم های ملی خود رفته اند و کریستیانو رونالدو هم عربستان را ترک کرده است و راهی اردوی تیم ملی پرتغال شده است.

به گزارش فوتبالی ، پرتغالی ها زیر نظر روبرتو مارتینز عملکرد خوبی در فیفادی های اخیر داشته اند و این بار باید دید که چه عملکردی از خودشان ارائه خواهند داد. تیم ملی پرتغال در این فیفادی قرار است که به مصاف تیم ملی لیختن اشتاین و تیم ملی ایسلند برود. هر دوی این بازی ها در چهارچوب رقابت های انتخابی یورو 2024 برگزار می شود.

کریستیانو رونالدو ستاره تیم ملی پرتغال با انتشار تصاویری از حضورش در تمرین تیم ملی پرتغال در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام نوشت:" هر بار که به تیم خود باز می گردم احساس شادی می کنم."

در حقیقت کریستیانو رونالدو به طور کلی فوتبال اروپا را ترک کرده است و اکنون تنها راه بازگشت او به فوتبال اروپا همین تیم ملی پرتغال است و همین قضیه انگیزه ستاره پرتغالی را برای حضور در تیم ملی پرتغال و درخشش در این تیم بسیار بیشتر کرده است و باید دید که در این فیفادی چه عملکردی از خودش نشان خواهد داد.

1470