عکس جدید آرژانتینی‌ها همراه با کاپ جام جهانی

عکس جدید آرژانتینی‌ها همراه با کاپ جام جهانی

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی آرژانتین در رقابت های جام جهانی 2022 قطر که حدود 11 ماه از پایان یافتن آن می گذرد، به قهرمانی رسید و لیونل مسی برای اولین بار در دوران حرفه ای خود موفق شد در رقابت های جام جهانی به قهرمانی برسد.

به گزارش فوتبالی ، در حال حاضر در فیفادی هستیم و بازیکنان تیم های مختلف در اردو های ملی هستند. آرژانتینی ها هم در اردوی تیم ملی خود حضور دارند چرا که قرار است در این فیفادی در رقابت های انتخابی جام جهانی 2026 در منطقه آمریکای جنوبی به مصاف تیم ملی اروگوئه و تیم ملی برزیل بروند.

به تازگی آرژانتینی ها تصویری را منتشر کرده اند که در آن می بینیم کاپ قهرمانی جام جهانی روی یک میز در مقابل لیونل مسی و دیگر بازیکنان تیم ملی آرژانتین مثل پائولو دیبالا، آنخل دی ماریا، رودریگو دی پائول و دیگر بازیکنان قرار دارد. آرژانتینی ها تاکنون عکس های زیادی با کاپ قهرمانی جام جهانی 2022 قطر گرفته اند و این عکس تازه ترین عکسی است که آن ها با این جام گرفته اند و کاملا مشخص است که هنوز که هنوزه از قهرمانی در جام جهانی 2022 قطر ذوق زده هستند و البته حق هم دارند چرا که قهرمانی در جام جهانی افتخاری است که به این زودی ها فراموش نمی شود و آن ها را در تاریخ جاودانه کرده است.

1471