سه خبر نقل و انتقالاتی از باشگاه میلان

سه خبر نقل و انتقالاتی از باشگاه میلان

پایگاه خبری فوتبالی- نشریه گاتزتا دلا اسپورت ایتالیا سه خبر نقل و انتقالاتی از باشگاه میلان منتشر کرده است.

به گزارش فوتبالی، خبر اول از علاقه مهاجم باشگاه میلان به مهاجم کانادایی باشگاه لیل فرانسه حکایت دارد. طبق گفته نشریه ایتالیایی جاناتان دیوید مهاجم بلندقامت کانادایی یکی از اهداف اصلی باشگاه میلان برای  تابستان سال ۲۰۲۴ است. البته تیم ایتالیایی در تابستان گذشته هم به جذب ابن بازیکن علاقه مند بود اما به دلیل قیمت بالای این بازیکن از این انتقال صرفنظر کرد و حالا با توجه به اینکه فقط ۱۲ ماه از قرارداد فعلی دیوید با تیم فرانسوی باقی مانده است، میلان شانس بالایی را برای جذب او خواهد داشت. دیوید همچنین مدنظر سه باشگاه لیگ برتر انگلیس نیز قرار دارد.

خبر دوم نشریه گاتزتا دلا اسپورت به هافبک برزیلی جوان باشگاه کورینتیانس اشاره دارد. باشگاه میلان بازیکنانی را برای جانشینی اسماعیل بن ناصر مدنظر دارد که یکی از آنها موسکاردو بازیکن جوان باشگاه کورینتیانس برزیل است. این بازیکن جوان و  ۱۸ ساله را در این فصل بازی های خوبی را در لیگ برزیل برای باشگاه خود انجام داده و ارزش او  در بازار نقل و انتقالات در حال افزایش است. در حال حاضر ارزش این هافبک برزیلی حدود ۲۵ میلیون یورو تخمین زده می شود و باشگاه میلان علاقه مند به جذب این هافبک ۱۸ ساله است.

اما آخرین خبر نشریه گاتزتا در خصوص هافبک جوان آرژانتینی باشگاه میلان است. لوکا رومرو بازیکنی که به صورت ازاد در ابتدای فصل از لاتزیو جدا شد و به میلان پیوست ممکن است در ماه ژانویه باشگاه میلان را ترک کند، زیرا استفانو پیولی به مدیران باشگاه اطلاع داده که به این بازیکن نیازی ندارد و او می تواند تیم جدید خود را انتخاب کند.

۱۰۰۹