مسیر نوجوانان ایران بعد از مراکش؛ احتمالا مالی، فرانسه یا انگلیس

مسیر نوجوانان ایران بعد از مراکش؛ احتمالا مالی، فرانسه یا انگلیس

پایگاه خبری فوتبالی – نوجوانان ایران در صورت شکست دادن مراکش، در مراحل بعدی با رقبای قدرتمندتری روبرو می‌شوند.

به گزارش فوتبالی، مرحله گروهی مسابقات جام جهانی نوجوانان 2023 عصر امروز با برگزاری 4 مسابقه در اندونزی به پایان رسید و 16 تیمی که به مرحله یک هشتم نهایی رسیدند مشخص شدند.

در پایان مرحله گروهی تیم‌های مراکش و اکوادور از گروه A، اسپانیا، مالی و ازبکستان از گروه B، انگلیس، برزیل و ایران از گروه C، آرژانتین، سنگال و ژاپن از گروه D، فرانسه و آمریکا از گروه و آلمان، مکزیک و ونزوئلا از گروه F به مرحله یک هشتم نهایی صعود کردند

مسابقات مرحله یک هشتم از دو روز دیگر آغاز می‌شود. روز دوشنبه برزیل با اکوادور و اسپانیا با ژاپن بازی می‌کنند. روز سه‌شنبه مالی با مکزیک، آمریکا با آلمان، آرژانتین با ونزوئلا و ایران با مراکش بازی می‌کنند. روز چهارشنبه هم انگلیس با ازبکستان و فرانسه با سنگال روبرو می‌شوند تا بازی‌های مرحله یک هشتم به پایان برسد.

برای فوتبالدوستان ایرانی قطعا مهم است که بدانند در صورت صعود ایران به مراحل بعد، شاگردان حسین عبدی با چه تیم‌هایی روبرو می‌شوند. ایران اگر موفق شود مراکش را شکست بدهد در مرحله بعد با برنده بازیِ دو تیم مالی و مکزیک روبرو خواهد شد.

فرانسه و انگلیس هم به احتمال زیاد با شکست دادن سنگال و ازبکستان به یک چهارم می‌‌رسند. ایران اگر بتواند در مرحله یک چهارم تیم قدرتمند مالی را هم شکست بدهد در نیمه نهایی با برنده فرانسه و انگلیس روبرو خواهد شد.

انگلیس که همگروه تیم ملی بود و فرانسه هم در کنار آلمان تنها تیم‌هایی هستند که با 3 پیروزی و کسب 9 امتیاز در مرحله گروهی به مرحله حذفی صعود کردند.

آلمان، اسپانیا، آرژانتین و برزیل تیم‌هایی هستند که در سمت دیگر نمودار هستند و برای رسیدن به فینال احتمالا با هم روبرو خواهند شد.

1359