اعتقاد مدیر سابق اتحادیه فوتبال انگلیس بر تمدید قرارداد گرت ساوتگیت

اعتقاد مدیر سابق اتحادیه فوتبال انگلیس بر تمدید قرارداد گرت ساوتگیت

پایگاه خبری فوتبالی- دیوید دین مدیر سابق اتحادیه فوتبال انگلیس مدعی شد که گرت ساوتگیت  سرمربی انگلیس شایسته تمدید قرارداد است.

به گزارش فوتبالی ، قرارداد فعلی سرمربی سه شیر در پایان سال آینده میلادی به پایان می رسد.انگلیس جمعه شب برای پیروزی ۲-۰ مقابل مالت به یک برد دیگر زیر نظر ساوتگیت رسید و برخی از هواداران اعتقاد داشتند که آیا زمان آن رسیده است که بعد از یورو ۲۰۲۴ ساوت گیت از تیم جدا شود یا باید به راه خود ادامه دهد. اکنون دین که در آرسنال نیز با آرسن ونگر کار کرده معتقد است که جایگزین بهتری برای ساوتگیت وجود ندارد.  دین در گفتگو با شان کوستیس، رئیس بخش ورزش نشریه سان در talkSPORT گفت: "این دوره بسیار هیجان انگیزی برای فوتبال انگلیس است. ما استعدادهای بسیار بسیار خوبی داریم."

 انگلیس دوشنبه شب با مصاف مقدونیه شمالی می رود در شرایطی که پیش از این جایگاه خود را در یورو ۲۰۲۴ تضمین کرده است. سه شیرها به دنبال این هستند که مرحله مقدماتی خود را بدون شکست به پایان برسانند و باتوجه به اینکه در موقعیت خوبی قرار دارند و آخرین دیدار خود را در ومبلی در اوایل سال جاری مقابل مقدونیه شمالی با پیروزی ۷-۰ تمام کردند، شانس خوبی برای پیروزی در دیدار برگشت نیز خواهند داشت. 

۱0۰۹