اظهارنظر جالب شهریار مغانلو در رابطه با کسر امتیاز از سپاهان: دلایلش غیرفوتبالی بود!

اظهارنظر جالب شهریار مغانلو در رابطه با کسر امتیاز از سپاهان: دلایلش غیرفوتبالی بود!

پایگاه خبری فوتبالی- بازیکن تیم فوتبال سپاهان معتقد است کسر 4 امتیاز از این تیم بنا به دلایل غیرفوتبالی رقم خورده است.

به گزارش فوتبالی، 22 شهریورماه بود که صدور حکم جنجالی کمیته انضباطی علیه باشگاه سپاهان حسابی هواداران تیم را شوکه کرد و باشگاه اصفهانی را به دردسر انداخت.

در این حکم سنگین آمده بود که علاوه بر کسر 4 امتیاز از سپاهان، باشگاه موظف است مبلغ 40 میلیارد تومان هم به عنوان جریمه پرداخت کند.

کمیته انضباطی دلایل صدور این حکم را مواردی از قبیل قراردادهای ارزی و غیر ریالی با بازیکنان، برعهده گرفتن مالیات چند بازیکن و برخی موارد دیگر مطرح کرده بود که بر تخلف باشگاه سپاهان در ثبت قرارداد بازیکنان دلالت می‌کرد.

پس از این اتفاق، مسئولان باشگاه سپاهان نسبت به صدور این حکم واکنش نشان دادند و مورایس، سرمربی تیم هم به شدت اظهار نارضایتی کرد.

هم اکنون در جدیدترین واکنش نسبت به این اتفاق، شهریار مغانلو، مهاجم تیم سپاهان در بخشی از مصاحبه‌اش با خبرگزاری ایرنا دلایل صدور این حکم را "غیر فوتبالی" قلمداد کرده و گفته است: "به نظر من بنا به دلایل غیر فوتبالی از سپاهان امتیاز کسر کردند اما سپاهان به مسابقات برمی‌گردد و قطعا با این نمایشی که داشتیم در هفته‌های آینده هم یک‌بار دیگر به کورس قهرمانی برمی‌گردیم."

اظهار نظر مغانلو از این لحاظ جالب توجه است که بنا به نظر کمیته انضباطی، تخلف باشگاه سپاهان در امر قرارداد بازیکنان کاملا محرز بوده و مصداق تبعیض در لیگ برتر بوده است. اما اینکه دقیقا چه دلایل غیرفوتبالی‌ای پشت این قضیه بوده، سوالی است که تنها خود شهریار می‌تواند به آن پاسخ بدهد!

7474