بحران برزیل عمیق‌تر می‌شود؛ خطر کسر امتیاز جدی شد

بحران برزیل عمیق‌تر می‌شود؛ خطر کسر امتیاز جدی شد

پایگاه خبری فوتبالی - در حالی که برزیلی ها در مقابل آرژانتین به دنبال کسب پیروزی بودند تا یک برد شیرین خانگی را در ماراکانا کسب کنند، شکست در این بازی و درگیری های شدید روی سکوها باعث شد تا یک بحران بزرگ برای انها رقم بخورد.

به گزارش فوتبالی، حمله ماموران پلیس برزیل به هواداران آرژانتینی در ورزشگاه، جنجال بزرگی را رقم زد. در حقیقت اتفاقات خشونت آمیز در ریو دوژانیرو از چشم فیفا دور نمانده است. مسی سعی کرد که از هم تیمی هایش حمایت کند و حتی می خواست جلوی برگزاری بازی را بگیرد و بازیکنان آرژانتینی نیز از مردم کشورشان روی سکوها حمایت کردند و سعی کردند که آنها را در مقابل خشونت پلیس نجات بدهند. 

فدراسیون فوتبال برزیل اعلام کرده است که تلفیق شدن هواداران برزیلی و َآرژانتینی در برخی سکوها زمینه ساز ایجاد درگیری ها شده است و حالا فیفا نیز به این پرونده ورود کرده است. در حقیقت در حال حاضر کمیته انضباطی فیفا در حال تحقیقات در این پرونده است و این احتمال وجود دارد که برزیل  که در این بازی مغلوب شده، با کسر امتیاز نیز مواجه شود تا اوضاعش از شرایط کنونی هم خراب تر شود. البته بازی بدون تماشاگر یا برگزاری بازیهای خانگی برزیل در زمین بی طرف دیگر محرومیت هایی است که ممکن است از جانب فیفا در نظر گرفته شود. 

4125