امیدواری یورگن کلوپ به پایان رکورد شکست ناپذیری منچسترسیتی در اتحاد

امیدواری یورگن کلوپ به پایان رکورد شکست ناپذیری منچسترسیتی در اتحاد

پایگاه خبری فوتبالی- یورگن کلوپ سرمربی لیورپول، پیش از دیدار با منچسترسیتی نسبت به عملکرد قابل توجه رقیب در ورزشگاه اتحاد هشدار داد.

به گزارش فوتبالی ، منچسترسیتی روز شنبه در دیداری مهم در لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه اتحاد پذیرای لیورپول است. منچسترسیتی در حال حاضر در صدر جدول لیگ برتر انگلیس قرار دارد و یک امتیاز با لیورپول فاصله دارد و فرم خانگی فوق العاده آنها عامل اصلی این نتیجه گیری عالی است. سیتیزن ها در هیچ یک از ۲۳ بازی اخیر خود در ورزشگاه خانگی خود اتحاد شکست نخورده اند اما این بازی هیچ استرسی برای یورگن کلوپ ایجاد نمی کند.

کلوپ در مورد روند منچسترسیتی به خبرنگاران گفت: " اگر آنها در بازی احساس غرور و پیروزی آسان کنند به راحتی مغلوب خواهند شد اما اگر غیر از این باشد هیچ تیمی نمی تواند آنها را شکست بدهد. ما تلاش می کنیم تا بتوانیم این آمار خاص را تغییر بدهیم و به نظر من این شانس داریم."

فصل گذشته در ورزشگاه اتحاد، لیورپول ۴-۱ شکست خورد، اما آنها سابقه پیروزی در این ورزشگاه را دارند. در سال ۲۰۲۲ آنها در جام حذفی ۳-۲ پیروز شدند و در شهر منچستر در لیگ قهرمانان اروپا نیز موفق به کسب برد شدند و در سال ۲۰۱۸ با نتیجه ۲-۱ پیروز شدند. قرمزها برای رسیدن به صدر جدول باید حتما پیروز این دیدار باشند زیرا تفاضل گل آنها کمتر از منچسترسیتی است.

1009